Ahad, 14 November 2010

Salam sejahtera..

Syukur sebab dapat juga aku melancarkan Blog piring hitam nih.. Ia berfokuskan kepada peminat piring hitam dan kejuruteraan audio (analog). Keutamaan diberi kepada piring hitam rock kapak atau rock purba, sebab aku lahir pada era tersebut.. Aku jenis layan semua jenis genre lagu, tapi last2 skali rock kapak juger tetap dihati & senang dengar... walaupon xbyk piring yang aku ada, x jadi hal; yang penting aku minat.. Timer kaseh juga buat saudara Halil@pckokak kerana sealiran dgn aku. Jadilah sebagai follower Blog ini untuk mendapat pelbagai kelebihan dari segi keseronokan dan rare item dari saya buat peminat. Kualiti gambar amat2 dijaga agar org xjemu tengok.. Klik 2 kali pd gambar utk paparan tulisan yg jelas..
Kualiti A

Saper2 nk jual piring hitam leh call aku.. yeahhhh

Tiada ulasan: